Wednesday, June 3, 2009

4th day ...

Hari ni tubuh badan aku dh mula imune tanpa nikotin 100% ... semalam dan hari sebelumnya aku rasa nak rembat muka org akibat gian motherfucker nikotin ... alah 2 minggu je pon lps ni comfirm sambung balik dh tu memerlukan tidor yang kurang bla bla...

jumaat ni haduihh kena balik kampung la plak zzz...kenduri arwah la plak zzz greek je semua tu.

sabtu kenduri kawin plak dh hadui kawin org jauh2 buat apa haihh kan dah susah aku nak kena jelajah sampai pontian ... zzz ( aku terasa mcm demi sesuap nasik la plak utk kesana zzz )

rasa nak ignore 2 aktiviti kat atas dan buat aktiviti yg aku suka ... rasa nak pi taiping arep ajak ... apis on jer call je dia gerak taiping terus ... tapi haihh zzz tah la ...

hari ni dekat 6 kali la call diterima katanya terdail zzz ok dimaafkan

Yaaaa Yang paling penting ... RED LOOP kesayangan aku ... yg tak sayang ade jer sini ... tertinggal semasa process check out aritu zzz. dah la aku check out awal ... dpt kat mat2 indon la lps ni ... celaka bagai meninggalkan segulung wang 300++ dgn sengaja tapi tolak la leverage2 tinggal la brapa2 kupang ... tapi still suar tu mahal la lahanat..........patut la tak sedap ati kat rahim aritu ... rupanya suar ... FUCK

1 comment:

  1. Aku ske part ko tulih :
    aku terasa mcm demi sesuap nasik la plak utk kesana zzz

    Hahaha.

    ReplyDelete