Monday, September 28, 2009

aku nak bergebang sat ...



Mirip motor aku la time dulu stiker pon sama



keta ni dulu kak dia dok mai amik pi sekolah ... agak rare utk melihat beliau menaiki public transport

tu gadis impian ang da btunang
thn dpn dia akan kahwen
8 hours ago


haha member aku sorang ni mengingatkan aku plak kisah sekolah menengah :)) secara lifeless aku menung sambil merokok ingat balik sapa dia dan bagaimana rupa bentuk cutting body gadis yg dimaksudkan hakhak

dgn menggunakan teknologi aku berjaya dapat alamat saje gambaq tarak mana nak cari oo

Bachelor of Applied Science (Hons) : B.AppSc(Hons.)
No. 640, Kg. Tok Kaya,
Mukim Kayang,
01000 Kangar,
Perlis, Malaysia.

hoi cari buat apa go on with ur lifeless laa...

aku tegar dgn milestone 40 insyallah

otak aku tgh lemau masih di mode raya ... ridiculous oo

apa apa pon selamat berkahwin la no . takyah jemput pon takpe bkn aku nak pi

hakhak aku anti social lifeless ...

jawapan offical aku la " apa aku dapat " tapi kalau mak aku ajak aku jawab mcm ni " ape org dpt " hakhak

baguih dok ada facebook ni dpt la aku berinteraksi dgn rakan sekolah rendah dulu

selamat hari raya la no warga kuala perlis ... sorry tak pi beraya no

aku bz mengumpul harta utk cucu cicit aku ... gi la tgk blogger boy episod 16 ... dalam hujan budi bertemu nina ... lagu background nitrus - kamu hakhak rasa nak jd mcm tu =))

dan dgr lagu budi nyanyikan kepada nina tang penghujung cerita tu ... flop poppy - atas nama cinta

tersandar seketika

peace out

A town down

pju 8 RIP damansara perdana

i see u runnin'

No comments:

Post a Comment