Friday, March 6, 2009

hari ini dalam sejarah



Ini ada lah apis ... arini dalam sejarah kerana aku buat benda2 unik arini... 2 kali tulis blog ... 2 kali gi terminal ... dan yang paling grand ... aku berjaya capture gambar apis dimana amat sukar untuk mengapture gambar beliau kerana beliau amat lah pemalu yg disegani ramai ... zzzzzzzzz RIP




Yang ni plak ialah zain iskandar ... ni pon mahluk yg sukar dicapture gambar... kali ni aku berjaya capture hahahahaha terbaik betul... zzzzzzzz woi ingat ni blog azwan ali ke nak tak bosan2 RIP


Arini aku berasa seperti gemok / boroi / mcm lembu ... zzz aku mencipta dua teori arini ok yg pertama :

  • Ayat Loser ---> takpe baru mcm bonzer / perempuan suka peluk / pompuan tgk duit
  • ayat keyataan duniawi ---> mampos sama kau

oleh itu pegi mampos sama kegemukan anda RIP

1 comment: