Sunday, March 15, 2009

wajah bak st. Gabriel



ST Gabriel tu dlm bible dlm quran Jibril ... aku suka nama gabriel tu ... time intern dulu aku pakai msn mesenger aku nickname tu tapi sekarang aku dah malas pakai msn atas sebab2 kecelakaan ... gambar bawah tu pulak gambar kenalan aku lawa kan dia? tu la lawa ... dpt buat bini bahagia rasanya... zzz tapi dah ada balak la plak ... oleh itu mari kita pegi mati ... awek2 buat apa INGAT _/40\_ berapa kali aku nak peringat ? haram jadah .......... zzz kondisi sekarang = malas idup = rasa nak mati zzz ... aku nak tido tapi tabule .... aku nak masuk alam roh jumpa arwah abang aku sat ... zzz harapan zzzzzzzzzzzzzzz HOI AKU MALAS HIDUP ..... i dont wanna miss a thing .......................................................................RIP

No comments:

Post a Comment