Wednesday, March 4, 2009

PUB a.k.a Public House


gambarajah diatas ialah gambaran sebenar keadaan pub yg dimaksudkan

A public house, the formal name for a pub in Britain... itu la maksub by definition ... huhu lolz telolz =)) hakhakhak... pub yg di maksudkan ialah pub A1014... tempat di mana aku byk menghabiskan masa lapang bersama rakan...jika dibandingkan dgn waktu berada dibilik sendiri disini lebih lama masa dihabiskan ......................... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz pub ini amat unik ia memilik 3 desktop dan satu laptop public yg bole digunakan oleh sesiapa saja yang...hari ni tokey pub balik taiping utk berunding business terbaru beliau ........................... pada ketika ini ada 3 pengunjung jer yg lain sebok ke kelas ......................zzzzzzzzzzzz pub ini amat menenangkan jiwa raga berbanding dibilik kerana disini sekatan bersosial agak nipis .............. disini rokok bole di hembuskan sesuka hati tanpa limit .............. disini tiada kedengaran ayat2 suci seperti di bilik dan keadaaan di bilik ini amat sejuk berbanding dgn bilik sendiri ............................. hujan nak turun .... aku nak tido bye zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

p/s: aku bosan menunggu nak abis grad

p/s1: aku rasa mcm sampah masyarakat sekarang ni

p/s2: tak sabar aku nak tunggu bln dpn business yg diplankan

p/s3: dlm tempoh setahun ni kalau jadi aku belanja sapa2 yg baca blog ni

p/s4: aku blanja yg aku kenal je

p/s5: aku kemungkinan besar kawin umor 40 tapi kalau mak ayah aku carikan mungkin awal

p/s6: aku tak hensem tu pasal tade awek sampai sekarang

p/s7: pegi mampos sama kau


No comments:

Post a Comment