Tuesday, November 9, 2010

big picture

minggu ni aku terfikir balik pasal life option. yang aku selalu bercakap dalam otak honour atau wang, wang tu bkn mcm wang semata tapi lebih kepada jurusan pengadaptasi saluran wang itu sendiri kepada aku. Setelah 3 minggu aku regain balik tentang honour yang aku tinggal dekat 5 bulan, tiba2 sejak 2 3 harini dia kembali berkabus. Banyak gak la sebab antaranya tawaran melalui telefon yg alhamdullihan mencurah2. Cuma kali ni aku kena lebih bersedia la ketika ditemuramah sbbnya yg haritu di Kl central tak semena-mena on the spot test yg di jalankan, tak di inform pon. Nasib ada kenalan bekerja di dalam tapi jadi kes la plak hari tu, yg kononya aku dapat hint@soalan bocor tp tak bocor mana pon lebih kepada hint. Malang tak berbau apabila yg menemuramah aku tu melayu bajet nak kamceng la sekali balaci ( maybe dh tugas dia ) kompeni tu haha, terdiam aku time nak balik tu dgn kata2 "you tak nak jumpa ke member you" haha hadoi, sorry bro gua tak bermaksud nak menyusah la lu tp dah kata abis tempoh interview aku pon terbajet mesra pulak ngan mamat interviewer ni, last2 pecah lobang gua tau apa yg akan disoal. maaf byk2 bai haha.

takpe lusa ada calling2 lagi, dh 3 dah aku dpt hope yg ni berhasil la sbb dekat sikit dgn umah sewa ni.

apa2 pon moga2 berjaya la hendaknya.

- balun satay kajang sampai muntah mode -

1 comment: