Wednesday, November 10, 2010

dan dilimpahkan Irama Music Box

Aku baru je mengerah kudrat otak utk berfikir secara yg macam maxsimum, tak sangka la rupa² otak ni dah berkarat tahap lembu sampai terasa denyutan kesakitan diotak ( tanda2 sel2 otak berhubung )

Dalam otak aku terfikir "malee" sebuah restoran di dengkil haha. kat situ la aku di kenalkan dgn seorang mahluk yg budak2 tak guna ( member yg dah turun tahap jadi kenalan )gelarkan sebagai call girl.

Ilmu nak gampang gempak je rasa nak rodok pakai keris taming sari 2 inci kat key chain aku ni.

padahal pompuan tu org biasa je celaka haram main tuduh.

tapi takpe la tu kenangan KAT6868 kereta champion. hehe

- kesian mu la jj haha

~ aizu dah pulang ke kamar beliau didlm mmu, baru je sebentar td. kesian dia kepenatan...aku plak lepas menelaah td tak tau nak buat apa sbb ubat natang ni buat urat cramp jadi takley tido...

sambil dgr once in a blue moon aku dok taip ....

hehe life is great ... tak yah risau key dia kematian je

ok la ubat tu dah merebak area mata rasa pelik plak mahu tido la plak...

~ ONCE IN A BLUE MOON ~

takpe la balik damansara nanti aku cuba main kat gitar aku kat umah ... RIP

-i do ... but i must ... - u know what i'm sayin'

dan supaya kamu ...

atas nama ku ...

~ Il n'est rien de réel que le rêve et l'amour

No comments:

Post a Comment