Saturday, November 13, 2010

Sunday Yang Carcamerba

Hari agak fine permulaannya...

sempat aku membasuh pakaian dan makan bersama keluarga...

berkomunikasi secara short messaging ...

tapi bila on YM aku terasa semak

ada contact yg unwanted asik cuba berkomunikasi dgn aku

bukanya poyo tp betul...

contact pompuan mana tah, tak abis2 cuba menemuramah aku macam esok tiada lg...

so aku terpaksa mengignore msg2 beliau yg agak semak bg org yg berumur mcm aku.

Mula2 plan nak cuti sampai raya...

memandangkan family aku tade plan time raya ( sbb aku tak tanya dan aku assume )

aku rasa mcm nak balik cyber la plak hari ni.

tapi tak sure lg bila


mcm kotak cokelat org kate...kita tak tahu apa isi dia selagi tak bukak haha

hehe "i hate u" tanpa noktah dibalas "i dont hate u :)"


p/s: angelo gothic kelaparan siapa2 sudi ajak la beliau makan dgn membelanja beliau

No comments:

Post a Comment