Saturday, November 13, 2010

Terkesal Tgh Pagi Buta

Daje...aku termenyesal ramah tamah...

damn...seolah2 aku yang bersalah...

oh shit...semua talaan ke arah aku ...

damn...


wo hop to lindungi aku cpt aku insecure...


siasatan digital menyatakan sesuatu yang kurang enak...damn...

mengikut istilah computer auditing and security ... aku telah berjaya mencari bahan bukti kehidupan yang lost beberapa hari...


damn...

tiada ucapan terima kasih diterima ... pergh


woi gua balaci ke

woi bangsat lu ckp belakang

woi kimak lu belom kenal gua sapa kl gua pegang dulu

woi aku nak buno kau

(sambil berdoa dlm hati ... doa D.I.T) al- makbulban al-mujarab

menanti saat pembalasan YME

hancur kan mereka seperti mana kau menghapuskan kaum nuh kaum luth

sambil terkenang parang balut kuning yg hilang...

kalau tak ... cukup ilmu jadi la aku kiyai parang terbang hihihi

sampai hembusan terakhir gua ikat lu org !


chow sin chi

1 comment: