Saturday, November 13, 2010

Menyentuh Jah

Lepas maghrib tadi aku bertemu Jah setelah seminggu tak bersua, ada dealing skit berlaku. Kami berbuat hehe aku buat2 lawak skit dia pon senyum skit namun ada la selingan ungkit mengungkit berlaku.

Aku mcm biasa cool tak abis2 haha cuba menjadi neutral, tiap kali pandang wajah dia kejap2 kang aku jeling dia tersenyum-senyum.

Cut short la citer ni kang berlendir plak baca haha...time last tu aku ckp bla bla bla sambil pegang kepala dia tanpa dihalang oleh Jah sendiri hehe tq i feel u too, semua mcm dah nak selesai tiba2 aku teringat pasal payung.

Aku pon sms dia kembali lalu dia datang kembali sambil menahan tangisan...katanya bapanya memarahinya ... aku speechless lalu suh dia balik cpt2 kesian tgk jah...


dalam masa dia hendak kembali dia sempat menoleh mcm nak katakan sesuatu...

namun ... dia terus masuk sbb bapak dia dah bising.

aku pon lepak kejap sambil sap kok ... abis 2 btg aku pon chow ke damansara.

dlm kete gua terasa sakit dibhg perut cilaka ... luka balik la tu organ dalaman ... ingat nak mati dlm kete tgk idup je selamat sampai umah hahaha....


ok la aku nak g dapur cari habuan...

ttyl

gi baca karingeri.blogspot.com lak ... syokk ooo

1 comment:

  1. Aku dah agak dah, mesti kamceng balek.
    Mana sembang kencang lu.
    Mana dung dang dung dang lu! Hahaha
    Hahaha!

    ReplyDelete