Wednesday, November 10, 2010

Once in a blue moon

Aku kadang² lepas berdoa termenung hilang 5 minit ...

Sejujurnya minat untuk honour dah pupus, tapi aku cuba minatkan diri. Mungkin kerana keadaan persekitaran. Di mamah usia mungkin.

Dilema ni tak terungkai walau penah aku sebut pada kedua ibubapaku time raya. Mungkin mereka menganggapnya sebagai gurau senda je kot.

Once in a blue moon menjadi lagu tema pemikiran aku malam ni... dulu² zaman muda lagu kompilasi hit dari drama jepun with love tuu.

Tika ni aku bersandar ditepi dinding dalam bilik. Tadi kerap aku terima panggilan yg bole dianggap unbenificial untuk diri aku buat masa ni rasa malas nak angkat pon ada tapi tadi ada mamat bilik sebelah menjerit angkat je la dia ckp haha.

Adoi kalau sampai kesudah layan tak abis natang ni.

Target divided into 2 dah now ... sama ada gua nak atau tak.

sama mcm penyakit aku alami nih kang kejap2 berdarah balik mungkin lapisan dah nipis atau dah luka bocor ... kang kejap2 rasa nak muntah ... kang kejap2 migraine ...

tapi kalau jumpa doctor pon mcm bole lega je hehe

buat masa ni aku menjadi kapal layar ikut angin tiup walau aku ada enjin aku malas nak on pasal aku tau laut tu luas aku tak akan tahun kat mana aku berlabuh ... ( dalam ertikata aku tade gps tracker ngan map la )

so sapa2 nak menyelamai apa yg aku tgh rasa gi la dengar Once in a blue moon versi akustik ...


-TTYL-

30 31 maybe...

-Fad-

@mun,moon,dil,carlos,momo,ikan,fadil,fadin, din

No comments:

Post a Comment